SKAMBUČIŲ CENTRAI

Nepraraskite nei vieno kliento skambučio!

Norintiems efektyviai valdyti klientų skambučių srautus bei užtikrinti kokybišką ir efektyvų jų aptarnavimą, siūlome profesionalias infolinijos (skambučių centro) paslaugas, kurios apima Jūsų klientų užklausimų administravimą pagal suderintas teikiamos informacijos sritis:

  • Jūsų įmonės bendroji informacija
  • Parduodamų prekių, teikiamų paslaugųir jų kainų informacija
  • Vykdomos akcijos ir reklaminės kampanijos
  • Lojalumo programos
  • Atsiskaitymo sąlygos
  • Gedimų ir problemų registravimas
  • informacija.

Mūsų skambučių centre dirba kvalifikuoti, ilgametę skambučių aptarnavimo patirtį turintys konsultantai, kurie gali suteikti  informaciją ne tik telefonu, bet ir kitais elektroniniais kanalais – elektroniniu paštu, SMS žinute ir pan.

Esant poreikiui, vartotojų skambučiai gali būti nukreipiami Jūsų įmonės darbuotojams ar kitais pateiktais telefono numeriais. Skambučių centro darbuotojai gali regsitruoti Jūsų klientų užklausas, patiriamas problemas bei gedimus, o taip pat – priimti ir administruoti užsakymus, registruoti rengiamų žaidimų dalyvius, surinkti svarbią grįžtamąją informaciją, fiksuoti kitus iškylančius klausimus, ir surinktą informaciją perduoti Jūsų pasirinktu būdu iškart arba tam tikru periodiškumu.

Šių paslaugų teikimui mūsų naudojama automatinė skambučių adresavimo centro sistema, kuri užtikrina skambučių paskirstymą reikiamiems adresatams, turi balso pašto, pokalbių įrašymo galimybę, kaupia statistinę informaciją bei generuoja ataskaitas.

Užsakovo pageidavimu, infolinijos paslaugos gali būti teikiamos nemokama 800-tąja linija.

Susisiekite su mumis išsamesniai konsultacijai telefonu (8~37)211797 arba el. paštu: info@agilitus.lt